V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady zboží v záruční době můžete svou reklamaci uplatnit následujícími způsoby:
- Zboží můžete reklamovat přímo v autorizovaném servisu výrobce. Jde o nejrychlejší způsob vyřízení reklamace. Seznam autorizovaných servisů naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.
Postup reklamace v autorizovaném servisu:
- Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
- Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:
- kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží a záruční list výrobce (pokud byl u výrobku přiložen),
- popis závady a vaše kontaktní údaje
- Reklamované zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
- V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete zboží reklamovat osobně v naší prodejně,
Postup reklamace na prodejně:
- Naši pracovníci vám sdělí, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
- Pokud zboží reklamujete osboně na našich prodejnách, doporučujeme přiložit:
- kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží a záruční list výrobce (pokud byl u výrobku přiložen),
- popis závady a vaše kontaktní údaje
- nebo zboží reklamovat zasláním přepravcem na naší adresu:
EXKALIBR s.r.o.
Reklamační oddělení
Nebory 613
739 61 Třinec
Postup reklamace při zaslání na naši adresu:
- Kontaktujte naše pracovníky a popište problém. Naši pracovníci vám sdělí, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
- Pokud posíláte zboží na naši adresu, doporučujeme přiložit:
- kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží a záruční list výrobce (pokud byl u výrobku přiložen),
- popis závady a vaše kontaktní údaje
- Reklamované zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.